اهنگ یه دونه پسر دارم مثه برگه گله

دانلود آهنگ امید بابا از تورج با لینک مستقیم از سایت نکس ...

mynextaraneh.com › خوانندگان فارسی › آرشیو حرف " تـ " › تورج
دانلود آهنگ امید بابا از تورج Download Ahange Omide Baba Az Touraj آهنگ قدیمی امید بابا از تورج ... یه دونه پسر دارم مثل برگ گله روی شاخه ی عمرم مثل یک بلبله

اهنگ یه دونه پسر دارم مثه برگه گله - دانلود آهنگ عاشقانه با ...

downloadmusiclove.rozblog.com/post/424/اهنگ-یه-دونه-پسر-دارم-مثه-برگه-گله.html
۲۲ تیر ۱۳۹۵ - اهنگ یه دونه پسر دارم مثه برگه گله .... منم مثل تو عاشقی کنم ، بیا و دونه دونه ی محبت توی قلب من بکار بزار منم مثل تو عاشقی کنم همیشه با لبخندی ...

دانلود اهنگ یه دونه پسر دارم مثل برگ گله

www.download-ahang.ir/music-download.aspx?...اهنگ_یه_دونه_پسر_دارم_مثل_برگ...
Jul 30, 2016 - متن اهنگ امید بابا از تورج از سایت نکس ترانه. یه دونه پسر دارم مثل برگ گله روی شاخه ی عمرم مثل یک بلبله یه دونه پسر دارم افتخارمه یه روزی تو این .

دانلود اهنگ یه دونه پسر دارم

www.download-ahang.ir/music-download.aspx?q=دانلود_اهنگ_یه_دونه_پسر_دارم...
دانلود اهنگ یه دونه پسر دارم مثل برگه گله با کیفیت بالا و لینک مستقیم 75download/دانلود-اهنگ-یه-دونه-پسر-دارم-مثل-بر... Aug 25, 2016 - اهنگ جدید یه دونه پسر دارم ...
دانلود آهنگ تورج بنام امید بابا: یه دونه پسر دارم مثل برگ گله روی شاخه ی عمرم مثل یک بلبله یه دونه پسر دارم افتخارمه یه روزی تو این دنیا یادگارمه یه دونه پسر دارم ...

دانلود اهنگ یه دونه پسر دارم افتخارمه

www.ahang0download.ir/music-download.aspx?q...اهنگ_یه_دونه_پسر_دارم...id...
Jul 30, 2016 - متن اهنگ امید بابا از تورج از سایت نکس ترانه. یه دونه پسر دارم مثل برگ گله روی شاخه ی عمرم مثل یک بلبله یه دونه پسر دارم افتخارمه یه روزی تو این .

آهنگ شاد تورج به نام یه دونه پسر دارم - دانلود آهنگ شاد - شادترین ها

shadtarinhaa.ir › نوشته‌ها › شادترین ها › شادترین های دهه 80
۱۲ شهریور ۱۳۹۵ - پدرام - نازکی مثل گل. 4. ساسی مانکن - ساقیا. 5 ... دانلود آهنگ جدید وشاد تورج به نام یه دونه پسر دارم با بالا ترین کیفیت. دانلود آهنگ با کیفیت 128.

دانلود اهنگ یه دونه پسر دارم از تورج

www.music-irani.ir/music-download.aspx?q=دانلود_اهنگ_یه_دونه_پسر_دارم_از...
دانلود اهنگ یه دونه پسر دارم از تورج,دانلود اهنگ امید بابا از تورج,دانلود اهنگ یدونه پسر دارم,دانلود اهنگ یدونه پسر دارم افتخارمه,دانلود اهنگ یه دونه پسر دارم مثل برگ گله ...

دانلود اهنگ یدونه پسر دارم

www.download0ahang.ir/music-download.aspx?q=دانلود_اهنگ_یدونه_پسر_دارم...
دانلود اهنگ یدونه پسر دارم دانلود اهنگ یه دونه پسر دارم مثل برگه گله با کیفیت بالا و لینک مستقیم 75download/دانلود-اهنگ-یه-دونه-پسر-دارم-مثل-بر... Aug 25, 2016 ...

اهنگ یه دونه پسر دارم

www.downloadeahang.ir/music-download.aspx?q=اهنگ_یه_دونه_پسر_دارم&id...
اهنگ یه دونه پسر دارم,اهنگ برای پسر,اهنگ یه پسر دارم,دانلود اهنگ یه دونه پسر دارم مثل برگ گله,دانلود اهنگ یه دونه پسر دارم افتخارمه,دانلود اهنگ پسر از حمید طالب زاده ...

ناصر حاجی بگلو . آهنگ یه دونه پسر دارم . کاظم وثوقی - آپارات

www.aparat.com/v/hSdIV/ناصر_حاجی_بگلو_._آهنگ_یه_دونه_پسر_دارم_.
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - استودیو 21 سبزوار-(پخش کرمانج خراسان)09153710499 کاری از استودیو 21 سبزوار کاظم وثوقی09153710499 ناصر حاجی بگلو . آهنگ یه دونه پسر ...

اهنگ یه دونه پسر دارم مثه برگه گله :: دانلود رمان

romanirooni.blog.ir/.../اهنگ%20یه%20دونه%20پسر%20دارم%20مثه%20برگه%20گل...
۱۳ فروردین ۱۳۷۵ - دانلود آهنگ امید بابا از تورج Download Ahange Omide Baba Az Touraj آهنگ قدیمی امید بابا از تورج ... یه دونه پسر دارم مثل برگ گله روی شاخه ی عمرم ...

دانلود آهنگ یه دونه پسر دارم مثل برگ گله - خبر دونی

khabarduni.ir/search/?q=دانلود+آهنگ+یه+دونه+پسر+دارم+مثل+برگ+گله
نرم افزار PlayerPro به کاربران اجازه می دهد تا بتوانند پخش کننده ای قدرتمند و توانمند در تلفن همراه اندرویدی خود داشته باشند. به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی ...

ctfun/search/?qاهنگ یه دونه پسر دارم مثه برگه گله. ...

www.mehrnewz.ir/j.aspx?q.../?qاهنگ+یه+دونه+پسر+دارم+مثه+برگه+گله...
ctfun/search/?q اهنگ+یه+دونه+پسر+دارم+مثل+برگه+گله. ... ctfun/search/?qاهنگ+یه+دونه+پسر+دارم+مثه+برگه+گله. ... اهنگ یه دونه پسر دارم مثه برگه گله - دانلود اهنگ ...

اهنگ یه پسر دارم

www.music-bank.ir/music-download.aspx?q=اهنگ_یه_پسر_دارم&id...
اهنگ یه پسر دارم,اهنگ برای پسر,دانلود اهنگ یه دونه پسر دارم مثل برگ گله,دانلود اهنگ یه دونه پسر دارم افتخارمه,دانلود اهنگ یه دونه پسر دارم از تورج,دانلود اهنگ یه پسر دارم ...

یه دونه پسر دارم - پسری از بهشت - نی نی وبلاگ

masih_moghadas.niniweblog.com/post/44/یه-دونه-پسر-دارم.html
یه دونه پسر دارم مث برگ گله. روی شاخه ی عمرم مث یه بلبله. یه دونه پسر دارم افتخارمه. یه روزی تو این دنیا یادگارمه. یه دونه پسر دارم پهلوونمه. ماه شب چهارده تو آسمونمه.

یکی یه دونه پسربابا

www.kopolimopoli.niniweblog.com/
یکی یه دونه پسربابا - خاطرات شیرین محمدرضا - یکی یه دونه پسربابا. ... خوش آمدید. برگ یادگاری. یادگاری. تولد .... گل پسرم. گل مامان. خوشگل پسر. اینجا رفته بودیم پیش دکتر مهربونت .... خواهر کوچولوی روژان هم دقیقا مثل توبیحال بود ومریض شده بود .... آهنگ رنگین کمون رو می خونم داره حالم از هر چی پنگول و منگوله به هم می خوره اینقدر.
۱۹ آبان ۱۳۹۴ - آهنگ یه دونه پسر دارم مهدی احمد آبادی.۰۹۱۵۳۷۱۰۴۹۹. تاریخ انتشار : ۱۹:۱۴:۵۹, ۱۹ آبان ۱۳۹۴. مدت زمان : 4:35. گزارش تخلف - لینک دانلود. آهنگ یه دونه پسر ...

پیدا کردن نام آهنگ ! - گویا آی تی

www.gooyait.com/1388/07/02/پیدا-کردن-نام-آهنگ.html
۲ مهر ۱۳۸۸ - البته ما هنوز منتظر برنامه ای هستیم که بتوانیم نام آهنگ را به وسیله ی آن ... مربوط به آهنگ مثل آلبوم آن , ورژن های قبلی و نوازنده ی آن استفاده کنید.

***ترانه های کودکان***2 - شعر

taranehaykoodakan2.blogfa.com/cat-2.aspx
گنجشک و پنبه دونه پنجشنبه بیست و چهارم بهمن ۱۳۹۲ 14:23. گنجشک و پنبه دونه. گنجشکه توی لونه. چی داشت؟یه پنبه دونه. دید که هوا شده سرد ... فصل ِزمستون. دارم می لرزم. مثل گیاه ِ. خشک ِ بیابون. باید بپوشم. کلاه و پالتو ... عطر یک باغ گل داشت .... دست به کمر. وایساد و گفت آهای پسر! ... جم جمک برگ خزون یکشنبه دهم مرداد ۱۳۸۹ 23:6.

شعر کودکانه - آنچه تازه مادران باید بدانند

mamanjoon.niniweblog.com/post/5/شعر-کودکانه.html
به گردنش النگ دولنگ، گل و گیله های رنگارنگ. حسنی ما سینه ش جلو. ... یه روز بهار باباش اومد تو بیشه زار داد زد : آهای حسن بیا کجایی بابا؟ بره تو بیار ، خودتم بیا. ... لباس حسن قشنگه مثل پوست پلنگه ببعی می ... خونه زیبا وقتی تو خونه مامان خنده به لب داره .... دونه به دونه دندوناش خراب شدن ..... میخوره برگ کاهو ..... پسر بابا رو شونه ست

farsi - بازخوردهای توصیفی وتشویقی

thicher.blogfa.com/post/38/بازخوردهای-توصیفی-وتشویقی
برف میاد دونه دونه پسرم (دخترم) درس می خونه ... ای گل توی کلاس زیبا هستی مثل یاس ... 28 - انتظار موفقیت بیشترتورا دارم . ... 1 - دانش آموز خوبم ( یا دختر و پسر خوبم ) شما موفق شده اید که … ... جملاتی که نباید آنها را در بازخوردهای توصیفی به کار برد : ... آنها را به صورت دفترچه ای در آورند و در آن بـرای هـر دانـش آمـوز تعدادی بـرگ در نظر ...
۸ مهر ۱۳۹۴ - 2) به مناسبت آغاز سال تحصیلی (جشن شکوفه‌ها) با حضور عمو دانیال جشنی به یاد ماندنی در مهدکودک خواهیم داشت. ... اسکیت - زبان ترمیک - شطرنج - موسیقی ... کتری آب جوشم قل قل دارم می‌جوشم ... برگ خش خش میکنه باد هوهو میکنه ... (می‌رویم ما مهدمان مثل گل رنگ به رنگ)2 بار. *** ... پسر خوب≠پسر بد, bad girl≠good boy ...

دانلود اهنگ یه پسر دارم شاه پسره

www.ahange-jadid.ir/music-download.aspx?q=دانلود_اهنگ_یه_پسر_دارم...پسره...
... نداره,دانلود اهنگ یه پسر دارم شاه پسره برای من تاج سره,متن اهنگ یه پسر دارم,دانلود اهنگ یه دونه پسر دارم افتخارمه,دانلود اهنگ یه دونه پسر دارم مثل برگ گله,دانلود اهنگ یه ...
فکر کن تو پارکی میبینی که یه اقا پسر داره با دوست دخترش گل میگه و گل می شنوه برو طرفش بگووو خجالت خوب چیزیه شماره .... 8- خواندن اشعار پر محتوا از قبیل: «پسرا شیرن مثل شمشیرن». ... آمار طرف پاکه و خانم از برگ گل پاک تره و قبلا با هیچکس دوست نبوده . ..... شش_ گوش دادن موسیقی بدون کلام .... 6- یه دونه تخم مرغ پیدا میکنن.
مثه زنگ زدنای وقت و بی وقت میلاد ، یا دعوای دیروز محمودی با مردم که مزاحم من نشن ، یا پیامای یه خط در میون سعید ... میدونی چیه به این نتیجه رسیدم پسر بچه مثبتا ...

گنجور » سعدی » دیوان اشعار » غزلیات » غزل ۴۳۷

https://ganjoor.net › سعدی › دیوان اشعار › غزلیات
و فکر می کنم به اثری که یه موسیقی ایرانی خوب داره توی آشنا کردن مردم با گنجینه ..... به عقیده شخصی من ، این هنر یک هنرمندی مثل استاد شجریان هست که با صدای ... استاد مهدی الهی قمشه ای و پسر ایشان دکتر حسین الهی قمشه ای اهل موزیک بودند و هستند. ... این غزل رو با صدای استاد ایرج و سه تار استاد عبادی در برنامه ۴۵۹ شاخه گل بشنوید.

meteor - متن آهنگهای صادق و حصین

meteorshahab.blogfa.com/category/1
meteor - متن آهنگهای صادق و حصین - ... گل شالیز فصلای سردیم. مثل ما تو نسلای بعد ... اگه مثه برگ زردم. اگه پاییزم و ... بدونین بگیرین خداست یه دونه. ههههع ... از وقتی رفتی من دارم لا فیلترا میخوابم / الحق که سختی مشتی من یه خورده بی اراده ام یه بی اراده اما .... یه چیزی بم میگه پسر واقع بین باش خودتی و خدات پس واقعی باش تو نداری ...

سنگ صبور - صدای سلامت

moshavercard.com/سنگ-صبور/
۵ اسفند ۱۳۹۲ - به چنددلیل:۱-اون پسر امکان داره اشخاص دیگری رو هم بهشون تجاوز کنه۲-خواهرتون تو ... ولی همین همسرم رو من عاشقشم دلم نمیاد از گل نازک تر بهش بگم چه کنم ..... پشت به من مثل موش چمباتمه زده پشت اثاثه با همون فومی که دستم بود یدونه محکم ...

شعرهایی برا کودکان | تبادل نظر نی نی سایت

www.ninisite.com/discussion/topic/1070751/شعرهایی-برا-کودکان
۱۴ تیر ۱۳۹۵ - سلام دوستای گلم خواستم اینجا یه سری شعر بذارم برای بچه ها از قدیمی ها که ... عین دسته گل میشم ... اطلس باشه شاه بیاد با لشکرش شاهزادهاش دوروبرش واسه پسر کوچکترش ایا ... زده به آبنبات هی جویده شکلات قندونو خالی کرده وای که چه کاری کرده دونه به .... مامان فرفری: دختری دارم کس نداره مثل او هیچ کس نداره موهاشو ببین ...

دفتر اشعار لعنت الله۱-آلبوم ما مرد نیستیم | مسعودMasoud ...

https://www.linkedin.com/.../دفتر-اشعار-لعنت-الله۱-آلبوم-ما-مرد-نیستیم-masoudم...
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ - مثل اون دختری که پرده شو دوخته و اون که پول نداشت تو آتیش سوخته ... می گفت: اذون داره میگه مو تنم سیخ شده گفتم: می ترسی ترس به روحت میخ شده .... یه گل پژمرده با نامه یا با ده دقیقه صحبت ... مریم تو بنده واسه چند تا دونه امضا ..... پسر حاجی نبودیم که از شکم سیری بگیم چشا باز، تیز نگن یه وقت بی‌ غیرتیم
۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - همیشه به قداست چشمهای تو ایمان دارم چه کسی چشمهای تو را رنگ کرده است. ... میلاد با سر سعادت دومین مظلوم اقا امام حسن مجتبی زاده زهرای والامقام پسر ... بهترین آهنگ زندگی من تپش قلب توست و قشنگترین روزم شکفتنت… ... مثله تولد یک انسان، فوق انسان، که برای خانوده اش مثله یک ستاره، یک .... یه گل دارم فلفلیه! مثل ...
۱۴ آبان ۱۳۹۵ - اونا دم خونت به امید گنج در زدن اونایی که تو رو واسه خودت بخوان پنج درصدن. ... ⬜⬛٢٢جولای⬛⬜ من یه پرندم⬜ آرزو دارم⬜تو لایکم کنی⬜ ۷ ماه پیش ... اتیش عشقت مهرابو خاکستر کرده ببین پسر این سینه کوه درد : مهراب .... دونه دونه نگاه تو من و میخونه. ... که مثل گل میشکوفه فقط با نگاه کردن بهش باعث اشکهام میشه و آهنگ ...

علی اصغر

www.bazv.blogfa.com/
پشت سرم یه پسر. یه دوست دارم چاق چاق. دوست دیگه م ... پر زوره مثله شیره. نوشته شده در ... تو آب و گل تابم داد. قل خوردم و قل ... با یه دونه توپ. چون پرت می ... برگ و جوانه.

گلچین ترانه و شعر کودک

ahad-ghorbani.com/my_writings/Writings_in_Persian/.../Anthology_01.htm
اگر شعر به نظر شما نامناسب و یا پیام بدآموزنده دارد، لطفا نگارنده را راهنمائی کنید. با نگارنده .... خوبه از من یاد بگیری ببین دارم گل می کشم. مداد زرد من ... بازی چه خوبه با بچه های خوب بازی می کنم با یه دونه توپ چون پرت ... می خوره برگ کاهو می پره مثل آهو ...
هم درنگ -عکس بختیاری- آهنگ بختیاری - مریضم کرده تهنایی ☆✗✓☆ هم درنگ ... انشالله تصمیم داریم وبلاگمونه رونق بدیم مثه گذشته ها البته با نظرات و پیشنهادات ایسا ... کلیپ گل نازدارم از مهدی و چنتا کلیپ بختیاری دیه از همی خواننده خوش صدا منه ... اسفندیار خان، پسر ارشد حسینقلی‌خان ایلخانیمعروف به سردار اسعد اول، در سال ۱۲۲۳ ه.
آی دونه دونه دونه از آسمون می‌ریزه مثل گل‌های پنبه برف‌‌های ریزه میزه ها می‌کنم رو شیشه ... نی‌نی کوچولو گل پسره، الآن درست یک سال داره خوشگل و بانمکه روی لپش یه خال داره ...
خدا می دونه می رن آدما از اونا فقط خاطره هاشون به جا می مونه پرسید زیر لب یکی با حسرت از ماها بعدا ... می دونی دنیا وفا نداره یا اگر داره بقا نداره ..... اینا مثل برگ سبکن و سریع میرن هرجا باد رفت، همه از دم چاقالن بگو کی ام من؟ یه پسر یک لا قبا / که چاک دهنش بسته نمیشه با یه مشت طلا ..... گل بریزین رو عروس و دوماد ، یار مبارک یار مبارگ باد

خوش آمدید به وبلاگم

afg-rohollah.mihanblog.com/
۵- اون چیه که خیلی تیغ داره ولی نه ساقه، نه برگ و نه ریشه داره؟ ... ۹- آن چیست که نه دست دارد و نه پا، در همه جای زمین است و نمی رود به هیچ جا؟ .... 91- از اون بالا میاد یه گله دختر. ... 101- آن چیست که من یکی دارم تو دو تا داری شاه سه تا و پسر پادشاه نه تا؟ .... اگه از شنیدن این کلمه اول و آخر آهنگ ، اونم با صدایی گوش خراش متنفری ، لایکو بنواززززز ...

متن تمام آهنگ های یاس / همراه عکس های جدید

musicbambo.org/1393/11/متن-آهنگ-یاس-عکس/
۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - متن آهنگ به خاطر من یاس. نگاهی عمیق به ... این دفعه منم که دارم شما رو نصیحت میکنم من یه مردم که دارم .... میمونی تکُ و تنها با یک دنیا گِله / یه روح تو زندون با بدنی که وِله ... دختر پسر سرمستِ ا*گَُلَن / تا دردُ در هرلحظه حل کنن ... مثلِ برگُ علفهای خشکمو / که له شدم با قدم های محکم ..... کسی چه می دونه که یه روزی که نداره پول دوا
۵۰ تا اهنگ خالی از داریوش دارم و ۵۰ تا هم کنسرت بسیار کمیاب صوتی. کلیپ: ۱-آینه۵:۵۶ .... که شهوت شه دوباره از سره ما لالایی دختره گل برگ شبنم. لالایی شاخه ی گل پوشه .... قصه گذشته های خوب من خیلی زود مثل یه خواب تموم شدن. حالا باید سر رو زانوم ... هیچ رحمی نه برادر به برادر دارد هیچ شفقت رفته در راه پسر میبینم. پند حافظ بشنو ...

همای رحمت - قصه حسن کچل

zahed1360.blogfa.com/post-30.aspx
بچه ها بازی می کردن تو کوچه ، جوم جومک برگ خزون حمومک مورچه داره بازی ِ مَرد ِخدا ، کو ... اگه سرخاب سفید آب رو لُپ دخترا نبود ، لُپ دخترا مثه گل انار گلی مُلی بود سُفره ها گر همه ... ولی شبها تو خونه حالی داشت ، حالی میکرد ، واسه اهل خونه آهنگ حال دار می زد عدس پلو ... جالیزا سبز شدن بوته شدن صیفی دادن اما یه دونه مو، رو سرِ حسن کچل سبز نشد
یک روز مافوق به زیر دستش می گه تا ساعت 12 شب این برگه جریمه رو تموم کن . اونم تمام بر .... مثل گل صد برگ شکوفــا شده ای / چون مـــاه چهار ده شکوفا شده ای. در آینـه ی ...
یکی یه دونه ها ( ضد پسر) - مطالب دخترونه. ... این مطالبی ک من گذاشتم فقط جنبه شوخی داره و هیچ ربطی ب خوبی ... قبلا یه فرمول گذاشته بودیم برا حال گیریه پسرا ... فیلم های کمدی و صامت و موسیقی دان برجسته ی هالیوود و برنده ی جایزه اسکار به دخترش بود که به او نوشته بود :(( . .... اینم جوک های ضد پسر برای دخترای گل تو موقعیت.

شعر های دوران طفولیت - خاطـــــــره انگیـــــــز

memories-of-childhood.blogsky.com/1392/05/13/post-8/شعر-های-دوران-طفولیت
۱۳ مرداد ۱۳۹۲ - روی زمین پر از برگ... توپولوام توپولو ... میدوزه دونه دونه میپوشم خوشگل میشم مثل یه دسته گل میشم. دست میزنم من ... (پسر خاله). اتل متل توتوله گاو حسن چه جوره نه شیر داره نه پستون شیرش رو بردن هندستون ... آهویی دارم خوشگله فرار ...

شعرایی ک واسه هر مناسبتی میشه خوند - شعرای پاتختی

www.mehrdad-banoo.loxblog.com/posts/archive.php?pmonth=1&pyear=1394
*ستاره ها در اومد حصرِتی دلم براومد ماشالا به این ستاره همچین عروسی روکی داره(به جای عروس ... *خواهر عروس کدومه اونِس که اون میونه دسه (دسته)گل تمومه(به جای خاهر عروس میشه هر شخصی رو نام برد). ... به این یه دونه پسر:*ماشالله پسرو ماشالله پسر ماشالله با این یه دونه پسرهمین یه پسرو همین ... *آتَشیه آتَشیه (مثل اتیش است)لیواناش بهداشتیه.
تنهایی عاشق(مرگ معشوقه) - این وبلاگ تقدیم به تمام کسایی که عشقشونو از دست دادن. ... گفتی که مرا دوست نداری گله ای نیست .... روی برگ های شعرم ، خالی کردم عقده هامو ... حالا که چشمام دارند سیاهی میرند، حالا که همه بدنم داره می لرزه ، همه زندگیم مثل یه سریال از جلوی چشمام میگذره. .... دختر پسری با سرعت 120کیلومتر سواربر موتور سیکلت.
برچسب‌ها: دستای بی ادب, گل کندن, خط کشیدن, آدامس, تربیت ... مثل یک بستنی بود. توی یک ظهر .... رفت تو سوراخ، دنبال آب و دونه ... تنم همیــــــــــــشه داغه یه چـــــشم دارم چراغه ... برچسب‌ها: کلاه قرمزی, پسر خاله, کلیپ طنز, کلیپ موبایل, حس لامسه ... برگه مال اون شاخه باریکه بود ... برای مشاهده نت موسیقی این شعر زیبا به ادامه مطلب بروید .
۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - متن آهنگ امید بابا از تورج از سایت صدابکس. یه دونه پسر دارم مثل برگ گله روی شاخه ی عمرم مثل یک بلبله یه دونه پسر دارم افتخارمه یه روزی تو این ...
نه حق داری گله کنی ! . چون دیگه به تو “هیچ ربطی” نداره . بادیدن بعضی صحنه ها فقط خرد می شی ! یه صحنه مثلِ این . . . اگه پسر باشی موهات می ریزه. اگه دختر ... موسیقــی آرام گوش میدهــم ! .... که می دونه دوسش داری اما… .... بزرگترین درد دنیا اینه که ببینی اونی که تا دیروز درداتو میکشیده داره درد میکشه… ...... بودم برگه رو همون جاپاره کنم…