دانلود آهنگ شب بی تو بودن وای که سحر نمیشه

انلود آهنگ گل ناز از سرژیک با لینک مستقیم از سایت نکس ...

nextaraneh.ir › خوانندگان فارسی
شب بی توبودن وای که سحرنمیشه با یه دونه پرستو کوچ سفرنمیشه توروبه جون چشمات نظربه زیرپادکن شب به این قشنگی بی توبسرنمیشه شب شب ما نمیشه

دانلود آهنگ شب بی تو بودن وای که سحر نمیشه - هفتاد و پنج نیوز

75news.xyz/دانلود-آهنگ-شب-بی-تو-بودن-وای-که-سحر-نمی/
۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. – شب بی تو بودن دیگه سحر نمیشه بدونه پرستو کوچ و سفر نمیشه. تو رو قسم به چشمات نزار بی تو که شب بی تو وای که سحر ...

دانلود آهنگ شب بی تو بودن وای که سحر نمیشه

faznaz.com/دانلود-آهنگ-شب-بی-تو-بودن-وای-که-سحر-نمی.html
Aug 10, 2015 – دانلود ریمیکس شاد ارکستی دیجی بهنام به نام هبی ریمیکس مخصوص جشن عروسی و ماشین. Download … شب بی تو بودن دیگه سحر نمیشه بدونه پرستو ...

دانلود آهنگ شب بی تو بودن وای که سحر نمیشه - دانلود آهنگ ...

downloadmusiclove.rozblog.com/.../دانلود-آهنگ-شب-بی-تو-بودن-وای-که-سحر-نمیشه...
۱۰ تیر ۱۳۹۵ - Aug 10, 2015 - شب بی تو بودن دیگه سحر نمیشه بدونه پرستو کوچ و سفر نمیشه. تو رو قسم به چشمات نزار بی تو که شب بی تو وای که سحر نمیشه.
۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - دانلود ریمیکس شاد ارکستی دیجی بهنام به نام هبی ریمیکس مخصوص جشن عروسی و ماشین. Download ... تو رو قسم به چشمات نزار بی تو که شب بی تو وای که سحر نمیشه. تو امشب ... همه جا بهاره پر از سبزه زاره شب بی تو بودن شب انتظاره.

دانلود اهنگ شب بی تو بودن وای که سحر نمیشه

www.ahange-jadid.ir/music-download.aspx?...دانلود_اهنگ_شب_بی_تو_بودن_وای_که...
دانلود اهنگ شب بی تو بودن وای که سحر نمیشه,دانلود اهنگ نازنین ترین دختری امشب,دانلود اهنگ تو امشب گل نازی سرژیک,دانلود اهنگ تو امشب گل نازی مثل غنچه بازی ...

دانلود آهنگ شب بی تو بودن وای که سحر نمیشه

m.faceshad.com/fa/دانلود-آهنگ-شب-بی-تو-بودن-وای-که-سحر-نمی.html
Aug 10, 2015 – دانلود ریمیکس شاد ارکستی دیجی بهنام به نام هبی ریمیکس مخصوص جشن عروسی و ماشین. Download … تو رو قسم به چشمات نزار بی تو که شب بی تو ...

سرژیک - Guitar | گیتار - بلاگفا

www.navidguitar.blogfa.com/cat-108.aspx
سرژیک - تو امشب گل نازی. یکی از دوست داشتنی ترین آهنگ های شاد ایرانی . ... تو امشب گل نازی مثل غنچه ی بازی برام لحظه به لحظه تو یک خاطره سازی. Bm A G A Bm ... شب بی تو بودن وای که سحر نمیشه با یه دونه پرستو کوچ و سفر نمیشه. Bm A Bm.
۱۵ خرداد ۱۳۹۳ - من برات ترانه می گم تا بدونی که باهاتم تو خود دلیل بودنم ، بی تو شب سحر نمی شه میمیرم بی تو. من عشقت رو به همه دنیا نمی دم حتی یادت رو به کوه و ...
۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ - دانلود آهنگ جدید 7 باند به نام واست میمیرم Download New Music 7 ... بودن تو آرزومه حتی واسه یه لحظه میمیرم بی تو … خوندن من یه بهانه ست یه سرود عاشقانه ست من برات ترانه میگم تا بدونی که باهاتم تو خودت دلیل بودنم بی تو شب سحر نمیشه ... دانلود آهنگ مهدی آذر و مسعود جهانی به نام ای وای · دانلود آهنگ شهاب مظفری به نام ...
غمـــــــــــهای گیتار - آکورد و تبلیچر آهنگ - آموزش گیتار - نت آهنگ - زندگینامه - عکس. ... شب بی تو بودن وای که سحر نمیشه با یه دونه پرستو کوچ و سفر نمیشه.

باباطاهر/دوبیتی‌ها - ویکی‌نبشته

https://fa.wikisource.org/wiki/باباطاهر/دوبیتی‌ها
۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - خلایق هر یکی صد بار پرسند, تو که جان و دلی یکبار واپرس ... خوشا آندل که از غم بهره‌ور بی, بر آندل وای کز غم بی‌خبر بی. ته که هرگز ... بی ته در کنج تنهایی شب و روز, نشینم تا که عمرم بر سر آیو .... چو شو گیرم خیالش را در آغوش, سحر از بسترم بوی گل آیو ..... نمیدونم دل سر گشته‌ی مو, اسیر نرگس مستانه‌ی کیست ...
با توجه به این که تعدادی از دوستان در هنگام دانلود مشکل پیدا کردند و سایت ... فقط برای اعضای خود امکان دانلود را فعال کرده است دوستان میتونند هنگام دانلود .... وقت سحر شد خاموشی شب رفت فردایی دگر شد من مانده ام تنهای ... با تو ام، با تو که گفتی، تکیه گاه عاشقایی .... عاشقم من عاشقی بی قرارم ... میگه از اشک چشش زیر پاش گل نمیشه
۲۲ اسفند ۱۳۸۹ - سحر شد تو هنوز چشمات بیداره چرا گول میخوری ... فراموشم نمیشه شبای با تو بودن ؛شبو بارونو مهتاب برات ترانه خوندن فراموشم نمیشه ... از تو چشمای من بخون که من تورو دارم ؛فقط تورو دارم ؛بی تو کم میارم نبینم غمو .... دیگه هر شب توی خوابم چشای تو رو می بینم آرزومه تو رو ...... می گم وای ، چقدر سرده ، میام دستاتو می گیرم

دانلود آلبوم محسن یگانه به نام نگاه - نیک موزیک

nicmusic.net/1394/02/دانلود-آلبوم-محسن-یگانه-به-نام-نگاه/
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - دانلود آلبوم جدید محسن یگانه به نام نگاه با لینک مستقیم. ترانه سرا و ... دانلود آهنگ دنبالش میرم · دانلود آهنگ ... وقتایی که پیشم نیست و ازم دوره دلواپسش بودن کاره منه ... حتی الانم نمیشه عشقو از من پس بگیری ... بی تو بدبینم به جاده به کسی که توی راهه ... با اینکه هر شب تا سحر از غصه خوابم نمی بره ... وای عالی بود…

متن آهنگ ها - www.kolbe tanhay.com

www.lord-2013.blogfa.com/category/34
نمیدونم قراره تا کجا اما دوست دارم نمیدونم نمیدونم نمیدونم چرا اما دوست دارم غیره تو مگه ... دانلود آلبوم امپراطور مهدی یراحی ... وای چه کردی تو ... به تو که فک میکنم دیوونه میشم میای تو پیشم ؟ ... از گریه ، تا سحر خوابم نمی بره .... متن آهنگ برای با تو بودن از ستار ... بی تو میخوونم هر شب با چشم گریون / منو ببخش عزیزم دیگه شدم پشیمون
ای که رفته با خود دلی شکسته بردی این چنین به طوفان تن مرا سپردی ای که مهر باطل زدی به دفتر من بعد تو نیامد چه ها که بر سر من بعد تو نیامد چه ها که بر سر من

نامه ی دختری زشت که دوست داشت زیبا می بود!

www.khabaronline.ir/detail/141444/weblog/alamifariman
۱۸ فروردین ۱۳۹۰ - دلیلش این است که من خیلی خیلی خیلی و بی نهایت زشت هستم، آنقدر که بچه های 8،6 ساله به من می گفتند تو زشتی. لابد می گویی بچه هستند، درست ...

بی تو - عباس بهداروند - پرشین بلاگ

abbasbehdarvand.persianblog.ir/page/gomeishi
که شب سیا. تا دم سحر شهیدای شهر. با فانوس خون. جار می‌کشن. تو خیابونا سر میدونا ... غروب سه‌شنبه خاکستری بود ، همه انگار نوک کوه رفته بودن به خودم هی .... وای اگه گندم،پوست تنم بود اون که ... دوباره آهنگی بگیره .... تو کتابای قصه کسی که ما نمیشه.
تو کیستی که من اینگونه بی تو بی تابم شب از هجوم خیالت نمی برد خوابم تو کیستیکه ... وقتی نقاب محور یکرنگ بودن است معیار مهر ورزی مان سنگ بودن است دیگر چه جایدلخوشی و .... تقدیم وجود عزیزتمیکردم اگر عشق بودم آهنگ دوست داشتن را برایت مینواختم ولی افسوس که ..... چون این دنیااین قدر کوچیکه که توش دو تا دل کنار هم جا نمیشه.

آهنگ پیشواز

www.driftking.blogfa.com/
متن پیام:هرچی بین متنا نگاه کردم متنی شایسته نفسم،زنم ندیدم بجز حرف دلم که میگه: تولدت مبارک ... ٣٣١٢٦٦١ تنها بودن قطعه 2 ٣٣١٢٣٢٠ چمدون 90 ... ٣٣١١٥٩٦ سحر ٢٢١١١١٣ ... تو به شیرینی یک شب یلدا از رضا صادقی : ۵۵١۶۶۴ .... آهنگ پیشواز(بهنام صفوی --علی صالحی-رامین بی باک-علی اصحابی-. ..... ۴۴١٢٢۴۶ وای حسین محمود کریمی.

سحر قریشی: من مثل تو از پشت پرده کثیف و غیر اخلاقی ... - ...

plus.ir/.../سحر-قریشی-من-مثل-تو-از-پشت-پرده-کثیف-و-غیر-اخلاقی-سینما-بازیگ...
۱۹ / ۱۱ / ۱۳۹۴ ۳۲۱۸۳۲ دانلود ویدئو ۶۷۳ ۱۵۴ ... فرش قرمز شلوغ «رسوایی 2»؛ سحر قریشی: من اعتقادی به سیمرغ ندارم ... گفتگو با بازیگر زنی که با استایل و لباسش، عنوان خاص ترین بازیگر زن .... تو که تو همون دید در شب میگفتی من فساد توسینما ندیدم ،خانم راستگو ؟ ... به سینما انگ کثیف بودن میزنن. ... بی نام میگوید: ۲۰ بهمن ۱۳۹۴.

دانلود آهنگ جدید علی بابا و بهنام SI به نام آینه - سایت رسمی ...

alibabadlove.org/دانلود-آهنگ-جدید-علی-بابا-و-بهنام-si-به-نا/
برای دانلود آهنگ آینه به ادامه مطلب مراجعه کنید … . تنظیم ... Ali Baba Behnam Si Ayeneh Ft Mehdi Hosseini Mehrdad Sky1 دانلود آهنگ جدید علی بابا و. برای دانلود ...

دانلود آهنگ بی وفایی از آلبوم گذشته-حمیرا

iranmp3.multimediadb.com/iranmp3.php?trackid=15347&title=دانلود-آهنگ-بی...
پخش و دانلود آهنگ بی وفایی از آلبوم گذشته - آهنگ جدید | Allmusic | IRANMP3. ... حمیرا; 6 دیوانتم حمیرا; 7 گذشته حمیرا; 8 راه جدایی حمیرا; 9 وقتی تو رفتی حمیرا; 10 وای وای حمیرا; 11 زمزمه حمیرا ... اشکی که چکید دیگه چکیده وای من میگم خدا دل شکسته رو درمون نمیشه کرد نه نمیشه ... شب اومد اسیرتم شب تا سحر ... من برای با تو بودن زنده ام
۲۷ اسفند ۱۳۸۶ - خدایا توخود می دانی که چه سخت است اگرکه ماهی کوچک اسیرآبی دریا ی بیکران باشد.خدایا تو خود می دانی برای من که همیشه با تو زندگی کرده ام این سیر ...

گنجور » شهریار » گزیدهٔ غزلیات » غزل شمارهٔ ۹ - حالا چرا

https://ganjoor.net › شهریار › گزیدهٔ غزلیات
برای معرفی آهنگهای دیگری که در متن آنها از این شعر استفاده شده است اینجا کلیک کنید. .... بعد تو هر شب به فریادم رسید این ماهتاب * ماهتاب عمر من پایم زمین گیر آمدی .... باتقدیم احترام به روح والای استاد شهریار که بی تردید اخرین سرچشمه شعر ... در میان غزل های سحر انگیز حافظ و در هزارتوی اسرار مثنوی و غزلیاتی دیوان شمس که ای بسا ...

دانلود آهنگ جدید پازل باند بنام بارونای نم نم - پاپ موزیک

pop-music.ir/آهنگ-جدید-پازل-باند-بنام-بارونای-نم-نم
۱۷ فروردین ۱۳۹۴ - دانلود آهنگ جدید پازل باند بنام بارونای نم نم با بالاترین کیفیت + متن آهنگ ... حتی دیگه یه ثانیه نمیشه بگذره بدون تو ... آخه توی خوابامم میدیدم که دل تو عاشقم شد ... با تو تنها بودن رویامه اینروزا .... چه عجب سال ۹۴ یه موزیک اومد که میشه گفت بی نظیره… ... وای خداااااااااا کی “فراموش کردم” میاااااااااااااااااد… .... سحر گفت:.
دانلود اهنگ فوق العاده زیبا و عاشقانه ی بزن بارون با صدای یوسف اسدی ... تو این روزای ابری زمستونی وقتی نم نم بارونم میگیره من یکی که خیلی دلم میگیره ... نمیدونم این خیاله یا فریبه عاشقی ..... دانلود آهنگ احساسی و زیبا و فوق العاده ی می خوامت بی نهایت از امیر شهرام .... یه شب تو خواب ، وقت سحر .... ﺩﻟﻢ ﺩﯾﻮﻭﻧﻪ ﺧﻮﻧﺴﺖ ﻭﺍﯼ ﻋﺠﺐ ﺷﻮﺭﯼ ﺗﻮﺧﻮﻧﺴﺖ.
خدا کنه دوم نیارم امشب تو بغض این شب های گرگ و میشی. خدا کنه بمیرمو نباشم وقتی عزیز یه غریبه میشی تو لباس. عروس چه شکلی میشی وقتی که دستتو بغل گرفته ...
بس که رو سیاهم،ای مَه ِ جَلالت/از تو و ابالفضل،میکشم خجالت. اگرچه مسکین ... بی تو میشه آقا/خاک غم به سرم. حسین وای... ببین در ِ خونت باز اومدم/با شرم و با روی سیاه.

شعرهای آهنگهای سیاوش قمیشی - روزهای زیبای زشت

zibayezesht.persianblog.ir/tag/شعرهای_آهنگهای_سیاوش_قمیشی
... به خلوت تو بستم دوستان درباره این آهنگ بگم که اصلش برای سیاوش بوده ولی ابی هم اینو خونده ... بی تو بودن مثل مهر سرنوشته دیگه اسم تو رو هی ... تو کتابای قصه کسی که ما نمیشه... » ترانه : خوش خیال .... وای بر من گر تو آن گم کرده ام باشی که بس دور است بین ما که این سو که این سو پیرمردی با ... شب سیاه قصه ، را هوای تو سحر کند
وای که بی کرانه حصار تو کرانه شد. وای که در عزای عشق ... وای که در حضور شب در بزم سوت و کور شب شب کور وحشت تو ... برای با تو بودن اگر چه فرصتی نیست عشق من عاشقم باش . ... برچسب‌ها: سر جنون سلامت, که بهترین علاجه, داریوش شعر جنتی عطایی. نویسنده : ..... دچار سحر عشق تو در حال زیبا شدنم ...... نمیشه دستات تو گلدون گلای مریم ...

اس ام اس عاشقانه SMS Love

3ib-sms.blogfa.com/tag/اس-ام-اس-عاشقانه
امشب شب آخریه که مزاحم دلت شدم / خورشید فردا مال تو ? ... عاشقانه دوستت خواهم داشت بی آنکه بخواهم دوستم داشته باشی ... خوبیم بدیم حالا از همه چی بگذریم ، دوست دارم از شما نمیشه بگذریم . ... بـــودن در شعــر هـــای دختــریــــ کهــــ ..... وای ،باران، باران. .... طبیبان بر سر بالین من آهسته میگفتند که امشب تا سحر این عاشق دلخسته میمیرد ز هر ...

دانلود و پخش آنلاین فول آلبوم های داریوش

old4music.ir/artist/فول-آلبوم-داریوش
دانلود آهنگ سکوتت را ندانستم نگاهم را نفهمیدی – شب آخر ( ورژن گیتار ) – از داریوش ... دانلود آهنگ هر لحظه با تو بودن یه شعر ناتمامه – نیاز – از داریوش ... دانلود آهنگ ای که بی تو خودم تک و تنها می بینم – دستای تو – از داریوش ...... دانلود آهنگ با جدایی هات کرده بودی داغم – وای نگو نگو نگو دیگه از گذشته دیگه نمی خوام یادم بیاد چی به من ...
۲۱ آذر ۱۳۹۲ - 100+پست - ‏79 نویسنده
سلووووووووووووووم بچه ها ازتون میخوام که یه تیکه از اهنگی رو که دوس ... گلوم میسوزه از عشقت عشقی که مثل زهره ولی بی عشقتو هر دم خنده با لب های من قهره ... من خیلی اهنگا رو دوس دارم ، نمیدونم کدومو بگم ، باید یکم فک کنم . ... وقتی شب میزنم قدم با تو .... بچه ها این اهنگو دانلود کنید واهنگ قبلیهم تو صفحه ی یک هم قشنگه ...

آزار جنسی دخترک 6ساله توسط راننده آژانس - ایسنا

www.isna.ir/news/92023121136/آزار-جنسی-دخترک-6ساله-توسط-راننده-آژانس
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ - هیچ امیدی ندارد که دخترک شش ساله‌اش، بار دیگر بهبودی خود را بازیابد، ... گفت: دخترم هر شب کابوس می‌بیند و فریادکشان از خواب بلند می‌شود. ... مقصر اصلی این قضیه ما والدین هستیم که به دلیل ارزان‌تر بودن سرویس .... نمی‌دونم شاید قدرت داره یا شاید تو دادگاهها یا جاهای دیگه پارتی داره خدا می دونه ..... وای خدا،وای خدا،وای خدا.

متن آهنگ های داریوش اقبالی

dariushkhah.blogfa.com/post-6.aspx
داریوش - متن آهنگ های داریوش اقبالی - welcom to my weblog - داریوش. ... تا دم صبح سحر سینه ی یاران سرخ است ... آهنگ : وطن وطن پرنده ی پر در خون وطن شکفته گل در خون وطن فلات شهید و شب ... زیر بار با تو بودن ، یه ستون نیمه جونم ..... مثال تیغ گُل زردم یه شعر خسته ی پُر دردم ببین که قایق امیدم نشسته بی تو به گِل ..... که باورم نمیشه

اشعار خاطره انگیز - کیانا وحدتی

www.kianavahdati.com/forum.aspx?id=-2147483618&showall=yes
۱۲ آذر ۱۳۸۷ - در آن گوشه چندان غزل خواند آن شب ... وای آخه! این آهنگ یادش بخیر ما که راهنمایی بودیم گیر به آهنگهای دلکش داده بودیم! ... همه شب تا سحر آتش به مغز استخوان افتد ... بی تو مهتاب شبی باز از آن کوچه گذشتم .... و به یاد حق بودن است انس گرفتیم پس فقط چهار بیتی از آن گویم تا بقیه را با خود زمزمه یا فرا گیرید و درک کنید.
ای کاش سزای سنگینی این عشق فراوان دوری از محبوب نباشد وای کاش کاسه صبر بشکند و .... دوباره شب، دوباره یاد تو که این دل بی قرار را بیدار نگه داشته. ..... هم سفر بودن و هم هدف بودن، ابدا ً به معنی شبیه بودن و شبیه شدن نیست و شبیه شدن دال بر ... دل معصوم دریایی را بداند؛ و ترنم دلپذیر هر آهنگ، هر نجوای کوچک، برایش یک خاطره باشد.

دانلود آلبوم جدید حامد همایون بنام دوباره عشق - موزیکت

https://www.musict.ir/album/آلبوم-جدید-حامد-همایون-بنام-دوباره-عشق/
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - دانلود آلبوم جدید حامد همایون بنام دوباره عشق Download New Music Album Hamed Homayoun ... دانلود آهنگ بارون که زد از آلبوم دوباره عشق حامد همایون.

دانلود اهنگ شاید از مجید خراطها

www.tara0993.loxblog.com/posts/archive.php?pmonth=12&pyear=1393
دانلود اهنگ دلشکسته از مجید خراطها · دانلود اهنگ .... تو تباه کردم تموم زندگیم بودی شب وروزم کس و کارم ... همه شبهامو با یادت به عشق تو سحر کردم که شاید ... اما نمیشه باورم توی چشام ... وای چقدر فاصله داره فکر و حرفای من و تو ... کاش می دونستی که بی تو من چقدر بی کس و کارم ... بی انصافی نکن تغییر کردی منو از زنده بودن سیر کردی.
یه شب تو خواب وقته سحر شهزاده ایی زرین کمر. نشسته بر ... روزی که بختم وا بشه بی یار بشه اون که آمد به خوابم. شهزاده ی ... یکی مثل تو نمیاد و هیچ چیز بهتر نمیشه.
۷ دی ۱۳۹۵ - سال ۷۷ ، ۷۸ بود که سحر به گروه سایه ها پیوست، گروه سایه ها تشکیل شده بود از چند جوان با استعداد ... او از سال ۲۰۱۲ با آهنگ تو نباشی کار خود را به صورت حرفه ای آغاز کرده است. ... در صورت مشکل داشتن متن آهنگ و یا پست و یا غیر مجاز بودن مطلب از طریق تماس با ما در ارتباط باشید ... سلام برای منم دانلود نشد چرا نمیشه؟
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ - دانلود موزیک ویدیو جونی جونم بیا دردت به جونوم شب مهتاب سی تو آواز ... آه سینه سوز یادتم – بیا که دل آروم نمیشه غمم بی تو تموم نمیشه – فدات شم – از ...
بگو که هر شب می باری .... عاشق شدن خوبه اگه عشق تو باشه تنهام نذار تا بی تو دنیام از هم از نپاشه .... خیز و با من ، در افق‌ها سفر کُن دلنوازی ، چون نسیم سحر کُن .... تو احساس ِ من و میخوای ، منم ای وای تو رو میخوام .... غربت من هر چی که هست از با تو بودن بهتره آخر خط زندگی این نفسای آخره ... تنها تــــویی کـــــه می دونی آروم نمیشـــه این دلم.
۲ بهمن ۱۳۹۰ - قرار دادن هر گونه لینک فایل آهنگ برای دانلود یا لینک دانلود فعلا تا ... من دقیقا نمیدونم ولی این فیلم رو با همون آهنگ متن داشته باشید کاری از ... مثل فانوس توی باد بی تو من خاموش میشم ، دیگه فانوس خاموش با که ...... مانده بودی اگر نازنینم زندگی رنگ و بوی دگر داشت ، این شب سرد و غمگین غربت با وجود تو رنگ سحر داشت
خب کسی که تنها صدای 6 دنگ ایران به همراه ابی و هایدست،تحریراش اونقدر عجیبو غریبو سخته که حتی استاد عارف و شادمهرم تحسینش کردن،نفس گیریش تو آهنگاش بی ...
سحر قریشی: من مثل تو از پشت پرده کثیف و غیر اخلاقی سینما بازیگر نشدم؛ فکر کردم قرار ... تو که تو همون دید در شب میگفتی من فساد توسینما ندیدم ،خانم راستگو ؟ .... وای ! یعنی قبلش همچین بازیگر سوپر مارکتی پیش شما اعتبار داشت؟ بعد به خاطر اظهار نظر ... درسته که خیلی بی سوادئه اما خب کمتر قضاوتش کنین حداقل ادعا نداره.
از شب هایی که دنیا دور سَرم می چرخید .. اما من ، با تمام ... که در پس مشکلات و درد هایی که تو برایم ساختی و تحمل کردم ، در پس نامردی ... در پس بی معرفتی هایی که دیدم و معرفت به خرج دادم .... در پس ... وای بر حال کسی که معنی خیانت را نمیداند. .... که هیچوقت پاک نمیشه از دل آدم . ... ساکت بودن رو به خیلی از حرفا ترجیح میدی ..... آهنگ روزهایـــــم