اهنگ حالم خرابه امشب دلم کبابه امشب دندون طلا

اهنگ حالم خرابه امشب دلم کبابه امشب دندون طلا - زوب | سایت ...

zoob.rzb.ir/post/136
۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - Jun 15, 2016 - اهنگ حالم خرابه امشب دلم کبابه امشب دندون طلا - خبر ایرونی iruni.ir/search/?...اهنگ+حالم+خرابه+امشب+دلم+کبابه+امشب+دندون+.

اهنگ حالم خرابه امشب دلم کبابه امشب دندون طلا - دانلود آهنگ ...

downloadmusiclove.rozblog.com/.../اهنگ-حالم-خرابه-امشب-دلم-کبابه-امشب-دندون-طلا....
۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - اهنگ حالم خرابه امشب دلم کبابه امشب دندون طلا - خبر ایرونی iruni.ir/search/?...اهنگ+حالم+خرابه+امشب+دلم+کبابه+امشب+دندون+... Translate this page ...

یک ترانه باحال و تلخ روحوضی از سرکار... - Roozbeh ...

https://www.facebook.com/Roozbeh55/posts/912629485485161
یک ترانه باحال و تلخ روحوضی از سرکار خانم هنگامه مفید ( سریال دندون طلا) هوا داغ امشب دلم کبابه امشب حالم خرابه امشب تو از من بی خبر من دربه در اون...

اهنگ حالم خرابه امشب دلم کبابه امشب دندون طلا - Namnak.Org

https://namnak.org/article/اهنگ_حالم_خرابه_امشب_دلم_کبابه_امشب_دند
اهنگ حالم خرابه امشب دلم کبابه امشب دندون طلا; جستجو. اهنگ حالم خرابه امشب دلم کبابه امشب دندون طلا. نمایش سایت · اهنگ حالم خرابه امشب دلم کبابه امشب دندون طلا.
هدیه رایتل 20هزار توما · اهنگ حالم خرابه امشب دلم ... دانلود آهنگ جدید اسلام امن پور به ... - دانلود اهنگ زنگ موبایل امیر کاراسودا - 15-06-2017@13:15:12 GMT.
او که گفته می شد … اهنگ حالم خرابه امشب دلم کبابه امشب دندون طلا […] ایندکس ... - دانلود مداحی کنج تنور و تشت طلا رفتی - 23-06-2017@00:00:17 GMT.

اهنگ حالم خرابه امشب دلم کبابه امشب دندون طلا - خبر ایرونی

iruni.ir/search/?q=اهنگ+حالم+خرابه+امشب+دلم+کبابه+امشب+دندون+طلا
هوای تازه/ آسمان چشم من ابری است، بارانی است، امشب سایت دکتر حداد عادل/ آسمان چشم من ابری است، بارانی است، امشب دیده‌ام دریاست، دریایی که طوفانی است امشب قطره‌های ...

خواننده آهنگ امان داغه امشب

brandsara.xyz/خواننده+آهنگ+امان+داغه+امشب
ترانه امان داغه امشب - rzb.atesbr.ir دانلودآهنگ دلم کبابه امشب فیلم دندون طلا ترانه امان داغه امشب اهنگ امان داغه امشب - khabareruz.xyz دانلود اهنگ حالم خرابه امشب دلم کبابه ...

ترانه فوق العاده زیبای حامد بهداد در دندون طلا - آپارات

www.aparat.com/v/joODP/ترانه_فوق_العاده_زیبای_حامد_بهداد_در_دندون_طلا
۶ آبان ۱۳۹۴ - mabodi ترانه فوق العاده زیبای حامد بهداد در دندون طلا دندون طلا , , mabodi.

اهنگ حالم خرابه امشب دلم کبابه امشب دندون طلا

persian-text.xyz/اهنگ+حالم+خرابه+امشب+دلم+کبابه+امشب+دندون+طلا/
اهنگ حالم خرابه امشب دلم کبابه امشب دندون طلا - … اهنگ حالم خرابه امشب دلم کبابه امشب دندون طلا - … دانلود زنگ موبایل امیر کاراسودا - اهنگ حالم خرابه امشب دلم ... (اهنگ ...

اهنگ حالم خرابه امشب mihandesign.ir - بازنشر مطالب علمی , ...

namnaak.xyz/اهنگ+حالم+خرابه+امشب++mihandesign.ir/
142. اهنگ حالم خرابه امشب دلم کبابه امشب دندون طلا. اهنگ امشب حالم خرابه - wtaar.comwtaar.com/search/اهنگ+امشب+حالم+خرابهاهنگ امشب حالم خرابه. ... دانلود آهنگ جدید و ...

حالم خرابه امشب - فارسی 98

ninjafun.ir/news/حالم-خرابه-امشب
Translate this page هوای تازه/ آسمان…,اهنگ حالم خرابه امشب دلم کبابه امشب دندون ... ... اهنگ حالم خرابه امشب دلم کبابه امشب دندون طلا - دانلود آهنگ عاشقانه با ...

اهنگ حالم خرابه امشب - plusiha.org

plusiha.org/اهنگ+حالم+خرابه+امشب/
اهنگ حالم خرابه امشب دلم کبابه امشب دندون طلا اهنگ حالم خرابه امشب - wtaar.com اهنگ حالم خرابه امشب دلم کبابه امشب دندون طلا اهنگ حالم خرابه امشب دلم کبابه امشب دندون ...

اهنگ حالم خرابه امشب

jansport.plusiha.net/اهنگ+حالم+خرابه+امشب/
اهنگ حالم خرابه امشب دلم کبابه امشب دندون طلا - … دانلود اهنگ حالم خرابه امشب دلم کبابه امشب اهنگ حالم خرابه امشب دلم کبابه امشب دندون طلا امان داره امشب حالم خرابه امشب ...

اهنگ حالم خرابه امشب دلم کبابه امشب دندون طلا - موتور جستجوی خزش

girgir.ir/post/+اهنگ+حالم+خرابه+امشب+دلم+کبابه+امشب+دندون+طلا+ - ترجمه این صفحه
به علت robots.txt این سایت، توضیحی برای این نتیجه در دسترس نیست

اهنگ حالم خرابه امشب

digipoosh.org/اهنگ+حالم+خرابه+امشب
اهنگ حالم خرابه امشب دلم کبابه امشب دندون طلا دانلود اهنگ حالم خرابه امشب دلم کبابه امشب دانلود آهنگ سعید آسایش به نام خرابه حالم اهنگ حالم خرابه امشب دلم کبابه امشب ...

دیالکتیک سوگ و سور در تراژدی دندون‌طلا - مجله‌‌ی حلزون مجله‌‌ی ...

https://halazoonmag.com/2017/01/دیالکتیک-سوگ-و-سور-در-تراژدی-دندون‌طل/
۱۲ دی ۱۳۹۵ - سریال ده قسمتی « دندون‌طلا»، اثری تأویل‌پذیر است. در کنار سطح ... دنیای میرباقری در سریال دندون‌طلا، در سطح، متوقف نمی‌شود. گرچه با نگاهِ از سر ..... دلم کبابه امشب! حالم خرابه امشب!» ... مارش و آهنگ‌های رزمی نیز در چهارگاه خلق می‌شوند!

آهنگ غمگین عشقی ایرانی، من حال دلم خیلی خرابه - رسانه ی ...

stanford-rzb.rasanetv.ir/weblog/page-908062.html
دانلود آهنگ خوبه حال من از سیامک یه عشقی باهامه که خیلی دلم گرفته از این همه دانلود آهنگ خوبه حال من از سیامک متن آهنگ جز ... اهنگ حالم خرابه امشب دلم کبابه امشب دندون طلا
Jun 15, 2016 - اهنگ+حالم+خرابه+امشب+دلم+کبابه+امشب+دندون+... Translate this pageهوای تازه/ آسمان…,اهنگ حالم خرابه امشب دلم کبابه امشب دندون طلا,پریما انبه.
حالم شده است با تو دگرگون حسین جان (روضه) ... دلم از خرابه دیگه خونه امشب (زمینه) .... از درد لب هام زیر دندون .... یه چیز همین الان بگم،بی خود نبود تا سرش اومد خرابه دخترش گفت:صفا آوردی بابا،خرابه رو روشن کردی بابا کُنْتَ رَبیعَ الاَیْتامِ امام زمان داره به جدش میگه،الله ...... دلم از داغ کباب و سرم از سنگ شکسته ... پای طشت طلا نجاتم داد.

اهنگ حالم خرابه امشب - صفحه اصلی

doustiha.xyz/post.php?title=اهنگ+حالم+خرابه+امشب
اهنگ حالم خرابه امشب دلم کبابه امشب دندون طلا - زوب | سایت تفریحی ... اهنگ حالم خرابه امشب دلم کبابه امشب دندون طلا - صفحه اصلی حالم خراب امشب - خبر و مطلب ها ...
چرا به این فکر نمیکنین که امشب پنجاه نفر راحتتر میخوابن، ... فرض کنید نتوانید طعم شیرین غذا ها را بچشید و لذت ببرید و یا کباب و قورمه سبزی را نتوانید ببویید! ... "ای کاش تو لیست مخاطبا یه اسم باشه که وقتی دلت میگیره اس بدی بگی حالم گرفته اونم نپرسه چته؟چرا؟ ... که هرکی طلا نمیندازه پس هیچی تو دست و بالش نیس :))

اهنگ پیشواز حالم خرابه امشب - تکنو نیوز

nslove.ir/اهنگ+پیشواز+حالم+خرابه+امشب
اهنگ حالم خرابه امشب دلم کبابه امشب دندون طلا. حالم خرابه امشب دلم کبابه - wtaar.comwtaar.com/search/حالم+خرابه+امشب+دلم+کبابهحالم خرابه امشب دلم ... دانلود آهنگ ...
رقیه ناز دونته هشتم می خرابه اَ فراق و اَ غمش دل مو کبابه وری دلداری دیهیم بخدا ثوابه می خرابه هشتمه گل گلعذارم *********** ... ضربت چوب جفا بر لب و دندان بدیدم کی روا بوده که ... گهی مین تنور خولی گهی مین تشت طلا بید گهی مین دیر .... خیز و کن حالم نظر ، زینب آمد از سفر ..... یتیمان شیر در امشب نیارید ..... گوید به آهنگی رسا یافاطمه(2).
برای این ساعت از مجله آنلاین توما، متن آهنگ بیا پیشم نیما علامه و محمد نجفی را برای شما ... خرابه حالم بیا آخه دل به تو بستم بیا .... امشب ماه و ستاره هست لله وا رو بیار

اشعار کامل شاعر افغانی صوفی غلام نبی عشقری » غزلیات به ...

https://plus.google.com/+MnbAhmad/posts/8QJaRqwE93p
۲۸ اسفند ۱۳۹۳ - به گوش من صدای زنگ عشق است مگر عالم پر از آهنگ عشق است سر مجنون که می بارد ز هر سو بدانی یا ندانی سنگ عشق است روا باشد چکد خون از دل من
اگه نگفتی الان بگو،همه با هم یه روضه میخوندند،این روضه:امان از دل زینب،یا صاحب الزمان: تاکی مهار ناقه ی ... در طشت طلا بودم مشغول دعا بودم .... چون می زد بر لب و دندان تو «شرح سفر» .... عزاداران موکب زینب از سفر آید کربلا امشب چو بلبل شور و نوا ..... دل کبابه از خرابه بوی موجی تشنه ..... اگــــــــــــــــــــــــــــــــر چه دانم تو را، بود ز حالم خبر

متن روضه شهادت حضرت رقیه - متن روضه شب سوم محرم

nohe.hulma.ir/متن-روضه-شهادت-حضرت-رقیه-سلام-الله-علیه/
۲۸ تیر ۱۳۹۴ - امشب دختردارها حرف منو بهتر میفهمند ... آه، دندان هایِ من یک در میان افتاده اند ... نزن من و حالم بده ... میرن کربلا،به حضرت رقیه سلام الله علیها بگو، عمه ی امام زمان(عج)،امشب با دستای ..... خوش اومدی به خرابه بابا ... از این بالاترش رو هم رقیه داشت، فقط دل شکسته و دل خون نداشت،این خانم جونشم ..... باید دهان عمه ی مان را طلا گرفت

گنجینه متن نوحه و شعر [بایگانی] - سایت تخصصی موبایل

forum.mobilestan.net › ... › اصوات و کلیپ‌های تصویری اسلامی › مولودی ، مداحی
۱۴ آذر ۱۳۸۹ - ای دل و دلدار من شمع شب تار من یاور و غمخوار من علمدار عباسم سپهدار عباسم وفادار .... می پره از خواب نازش / می بینه کنج خرابه است .... قلب حرم از غم او شد کباب ..... نی فرصتی تا بر او بنالم - بر نیزه رأسش گرید به حالم ... کنج تنور و تشت طلا رفتی خونه ما نیومدی .... گرفتم امشب - به اذن زینب - برات مردن پای شاه علقمه
ﺍﻣﺸﺐ. ***. ***. ***. ﺷﻌﺮ ﺩﻟﺒﺮ ﺹ. ٤٥. ﻋﺰﻳﺰﻡ ﺭﺍﻩ ﺭﻓﺘﺎﺭﺕ ﻣﺮﻩ ﻛﺸﺖ. ﺗﺮﻧﺞ ﻭﻏﺒﻐﺐ ﻭ ﺧﺎﻟﺖ ﻣﺮﻩ. ﻛﺸﺖ. ٨٢ﺹ ... ﺷﻌﺮ ﺩﻟ. ﺹ -ﺒﺮ. ١٧٧. ﻣﺴﻠﻤﻮﻧﺎﺳﻪ ﺩﺭﺩ ﺍﻭﻣﺪ ﺑﻪ ﻳﻚ ﺑﺎﺭ. ﻏﺮﻳﺒﻲ ﻭ ﺍﺳﻴﺮﻱ ﻭ ﻏﻢ ﻳﺎﺭ. ﻏﺮﻳﺒﻲ ﻭ ﺍﺳﻴﺮﻱ ﺳﻬﻞ ﺑﺎﺷﻪ. ﻏﻢ ﻳﺎﺭ ﻣﺸﻜﻠﻪ، ﺗﺎ ﭼﻪ ﺑﺸﻪ ... ﻳﺎﺭ ﺟﺎﻥ ﻛﺒﺎﺑﻪ ﻧﻮﺵ ﺟﺎﻥ ﻛﻮ. ﻛﺒﺎﺏ ﻋﺎﺷﻘﺎﻥ ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺛﻮﺍﺏ ﺍﺱ. ١٠٣ﺹ. ﺳﺮﻡ ﺩﺭﺩ ﻣﻲ. ﺣﺎﻟﻢ ﻛﻨﻪ. ﺧﺮﺍﺏ ﺍﺳﺖ. ﺑﻪ ... ﺑﻪ ﭼﺎﻛﻨﺪ ﺧﺮﺍﺑﻪ ﺧﻮﻧﹶﻪ ﻡ ... ﻧﮕﺎﺭ ﻧﺎﺯﻧﻴﻦ ﺭﻳﺰﻩ ﺩﻧﺪﺍﻥ ... ﺳﻪ ﻣﺜﻘﺎﻝ ﻃﻼ ﻗﻴﻤﺖ ﻧﺪﺍﺭﻩ.
امشب چو شمع روشنم، سر می کشد جان از تنم جان ِ برون از تن ... خست با دندان لب او را ، ولی بر لبان تشنه ... پاره یی دل بود و خونش کرده بود بیم فردایی ... در دل من پژمرد آهنگ ناتمام چه کس بودم ؟ ... زن در زندان طلا. مرا زین چهره .... شاید از این پس ، از این خرابه ی دلگیر .... حالم، ای چشمه ی جوشنده! به شب می .... تو می خندی که : "این بوی کباب است"!

خواننده آهنگ امان داغه امشب | برفی

2017.barfyi.ir/page-68970.html
Jun 15, 2016 - اهنگ+حالم+خرابه+امشب+دلم+کبابه+امشب+دندون+... Translate this pageهوای تازه/ آسمان…,اهنگ حالم خرابه امشب دلم کبابه امشب دندون طلا,پریما انبه.

پایگاه تخصصی راویان|روایتگر - شعر امام حسین علیه السلام

www.ravayatgar.org/fa/.../شعر%20امام%20حسین%20علیه%20السلام
۱۷ آبان ۱۳۹۳ - زینب اسیر کوفه و شام و خرابه نیست. ما را اسیر زینب ... یک آشنای دل رحم بود از وفا حسین جان. یا رب دلم .... رفتیم تا کبوتر گنبد طلا شویم ... در گوش شهر کوفه خوش آهنگ می شود ... امشب ز راه آمده برگرد یا حسین .... تا که حج تو شکست از من لب و دندان شکست ... حالم از قسمت آینده نمائی دارد ..... دل کباب که دیگر شرر نمی خواهد.

دانلود فیلم دوبله فارسی 2017

4load.ir/post_tag/نشدن-اینستاگرام/page/358/
۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. – Jun 15, 2016 – اهنگ حالم خرابه امشب دلم کبابه امشب دندون طلا – خبر ایرونی iruni.ir/search/?…

متن نوحه سنتی :: حاج سید محمد رضا هاشمی

safir-0308.blog.ir/1393/06/28/متن-نوحه-سنتی
۲۸ شهریور ۱۳۹۳ - عمو مگر ما خانه نداریم جز یک خرابه منزل نداریم. خشکیده دهانم از کف ..... شاه دین گفت به عباس دلاور ز جا برخیز ببین حالم برادر. علم بر گو به دستِ کی ...

Download بارون بزن حالم خرابه بزن امشب دلم کبابه_حاج ...

arbabhosein1.persiangig.com/.../بارون%20بزن%20حالم%20خرابه%20بزن%20امشب%...
بارون بزن حالم خرابه بزن امشب دلم کبابه_حاج ناصر آیینی).mp3. To view this video please enable JavaScript, and consider upgrading to a modern web browser.

بهترین وبلاگ جهان - اشعار مداحی

bestblogger.blogfa.com/tag/اشعار-مداحی
آخر شکسته دستی دندان شیری ام را .... کسی که خسته دل از ظلم دشمنان خدا سرشک غم زدو چشمش چکید من بودم ... ستاره ای که درون خرابه سوسو زد وناگهان روی خورشید دید من بودم ... به آه و ناله گشتندی هم آهنگ ... سبک دشتی بیامد در برم جانانم امشب به تن آندم دوباره جانم امشب به غیر از جان چه دارم تا که سازم نثار ... مانند شمع گشته دل عمه ام کباب.

نورالله وثوق

delwajahha.blogfa.com/
آدرس دل. دلِ خودرا اگر آدرس بگیریم. شود کرباس را اطلس بگیریم. طلای رنگِ َاینان .... کباب خونِ ایثارِ دلِ ما .... چسان گیرم تورا امشب درآغوش ... صدای حمله ی آهنگِ اینجا .... فضای شهرِ چرتِ ما خرابه .... پریرو بابِ دندانِ من استی ..... به اوگفتم نبینی درچه حالم
اینجا : کانادا - ویندزور - متفرقه - دل مشغولی های من در کانادا - اینجا : کانادا - ویندزور. ... آخه کی با یه من آرایش و ست کامل طلای یزدی میره مصاحبه ؟ ولی به خدا چند تا از .... هوراااااااااا الآن دلم میخواد دو هزار بار آهنگ I'm feeling good گوش بدم . ... امشب این بروشورهای اکسلنس سنتر رو میخونم که فردا براشون پست بذارم . ...... قبول که ذهن همه مون خرابه .

اشعار شهادت حضرت رقیه(سلام الله علیها) - آموزش مداحی و اشعار ...

www.mahdivahidi.ir/posts/archive.php?pmonth=9&pyear=1391
در گوشه ی خرابه کنار فرشته ها "با ناخنی ... کیست امشب در دل طوفانی او جا کند قطره های .... این سر که شکستند از او گوهر دندان این سر که روان ... کز داغ لبـانش جگـر آب، کباب است ... در تشـت طـلا دور زنــد دیــده‌اش آری! ...... گرچه بیمارم و حالم ز دلم زار ترست

نامه ی دختری زشت که دوست داشت زیبا می بود!

www.khabaronline.ir/.../detail/141444/weblog/alamifariman
۱۸ فروردین ۱۳۹۰ - آن قدر دلم پر است وقتی خودم را در آیینه می بینم حالم از خودم بهم می خورد ...... یاد دخترای خوشگلی می افتم ک دوس پسرش یا نامزدش با شنیدن این اهنگ واسش گریه میکنه. ...... ی مسابقه بود به اسم زشت ترین دختر اسیا من میرفتم مدال طلا میاوردم ..... آی خدا به حق حضرت زهرا امشب منو راحت کن نمیخوام صلاحو . ...... حالم خرابه خراب.
مشکی پر از فرات به دندان گرفته ای. آبی اگر .... این زمین پربلا را نام دشت کربلاست, ای دل بی‌درد آه آسمان سوزت کجاست. این بیابان .... انتخابی سخت ، حالم را پریشان کرده بود ... هر دم نموده ام آهنگ یاریت ... به هجوم ناقراری چه قــــرار خواهی آمد خبرم رسیده امشب بر یار خواهی آمد ..... تو را بی‌تاب در بی‌تابی طشت طلا دیدم ... دل کبابه، از خرابه.
سلام خیلی دلم واستون تنگیده بود از همتون بابت آپهای قشنگ ودلگرم کنندتون ممنونم ... رفتیم بستنی خوردیم بعدم اومدیم خونه شبم مهمون بابا رفتیم بیرون شام کباب . .... کار نمیکرد گردن همسرو گرفتم گفتم ببرش پسش بده خرابه همسرم بیچاره بردش ..... امشب همسر واسه ولیمه دعوته به من گفت تنهایی بیا برو خونه داییم پیشه زنش منم ...
دلم برای تو تنگ است یا حبیب الله. بیا ببین .... از خرابه می رسد آوای دختر بچه ای ... دوباره گریه اش میگیرد امشب ... از آن زخم لب و دندان نخوانید .... نیامدی جگر من کباب شد شب سوم ... ز ناله های تو حالم خراب شد شب سوم .... و یاکریم همان گنبد طلا بشوم.

دانلود آهنگ دل کباب از ایرج - IRMP3

www.irmp3.ir/play/8307/دانلود-آهنگ-دل-کباب-از-ایرج
پخش و دانلود آهنگ زیبای دل کباب از ایرج - دانلود آهنگ جدید - IRMP3.

دختران جهنمی - بلاگفا

hellgirls-101.blogfa.com/8703.aspx
میخاستم دیروز برم دندون پزشکی یادم رفت.. یارو گفت ... دلم میخاست بت یه جوری بفهمونم که اینقدر ها هم بد نیست. ..... تابع هم منو یاد تابه میندازه و اونم میدهد ماهی و کباب تابه ای و . .... این چند روز هم حالم گرفت چون نه تونستم بیام نت و نه تونستم تهی گوش بدم. ..... البت بگم شاید از امشب باز نیام تا آخر هفته چون هنوز چندان وضعم درست نشده.

اکورد آهنگ شراب صد ساله از ابیخبرخوان |بروز باشید - بزرگ ...

maghzeporharf.alopayamak.ir/list/اکورد+آهنگ+شراب+صد+ساله+از+ابی.html
دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبا مجید نصر به نام دختر سه ساله ... چشمم سراب لازم نیستبه بوی دود کباب فقیه دل خوش داربه سفره های فقیران کباب لازم نیستبه روی ... باند کامپیوترم تقریبا خرابه. .... بعد گریه شدی، در هنگامه‌ی رشد اولین دندان. ... مگر چشمان ساقی بشکند امشب خمارم را مگر شوید شراب لطف او از دل غبارم را بهشت عشق من در ...

امان داغه امشب دلم کبابه امشب دندون طلا - ghand-pahlu

ghand-pahlu.ir/result/امان-داغه-امشب-دلم-کبابه-امشب-دندون-طلا.html
دانلود اهنگ امان داغه امشب دلم کبابه اهنگ حالم خرابه امشب دلم کبابه امشب دندون طلا . زمان بازی رئال‌مادریداتلتیکومادرید سه شنبه 13 اردیبهشت اخبار بازی ها برنامه بازی ...
۲۷ اسفند ۱۳۸۶ - خودت می دونی که چقدر از این روزگار دلم گرفته و چقدر حالم خرابه. ..... امشب شب قدره میخوام بلند داد بزنم که خدا جونم خیلی دلم گرفته خدایا دلم گرفته ...... دادم انقد حرف از بقیه شنیدن ک جیگرم براشون کبابه هر کاری می کنیم نمیشه. ...... ba motaleh ketabhaye khoob music chess ye tori tanhayee ra faramoosh mikoni ...
۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ضربت چوب جفا بر لب و دندان بدیدم کی روا بوده که آن صحنه ... رقیه ناز دونته هشتم می خرابه اَ فراق و اَ غمش دل مو کبابه وری دلداری دیهیم ... زیر گنبد طلا گریم سیش عزانه نوکر نوکر ... چو زلفش روز و شب آشفته حالم. زبس گریه ... گوش جانها پر ز آهنگ خطیب منبر است .... نمک بر زخم دل پاشیده آن دون که می داند غن پنهانم امشب.